Lååångfredag som blev Kooortfredag!

Lååångfredag som blir väldigt kort här hemma i och med att vi sovit så läänge så jag tänker inte ens skriva ut tiden ;) De blev alldeles för mycket Party igår, Iaf för F som körde All in ;)
Själv var jag mest trött eftersom man jobbat hela veckan och gått upp tidigt!
TACK Annelie och Peter för en trevlig kväll i Kjessmansbo!
Goda Påskdrinkar fick vi! - Alldeles för goda var dom!
Sen spårade det ju ur lite då, med alla Cowboys lekar som blir så Kuligt efter ett par drinkar ;) he he
 
Idag är vi lite trötta, Har varit ute på en långprommis och även varit och köpt Påskpresent till min mamma och pappa och till Fredrics pappa och Goaste Kerstin som vi ska till i Påsk! :-)
Fick ett besök av Thea nyss också som glömt tandställningen, så hon kom hit och hämtade den!
Jag har köpt en Ny tröja :) Fin va!! Helnöjd!
F kände knappt igen mig med tofs, he he händer 1 gång om året att jag sätter upp mitt hår, annars är ja en tjej som stortrivs i utsläppt!
Nu ska jag lägga Allt Godis i skålar här hemma - De svämmar öööööver av Godis!! Vi köpte inga ägg till tjejerna i år.. Dom får ju så enormt mycket när dom går påskkärring så de räcker ju rätt bra!
Thea fick ett par skor istället (med kilklack som hon tjatat om) och Lydia fick välja vad hon ville på stan tidigare i veckan! Nöjda barn!
 
Nu har vi lagt kött i marinad!
 
Ha en fin kväll alla goa :)
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Annelie ( cowboy frun ) ha ha ha...

Men TACK själv för igår !!! Vilken kul kväll det blev och drinkarna blev som sagt var stark, men jag tror nog den första blev bäst !!! Nu ser vi fram emot nya äventyr på Ålandshav med er... som bara kan sluta på ett vis !!! SKITKUL !!!!! Påska lugnt :)

Svar: Drinkarna var det starkaste jag druckít!! MEN VAD gör det när det finns Citron att späda med ha ha! :) TACK Igen!! Nu partar vi vidare på havet och beställer blåa och gröna drinkar och skålar som aldrig förr! Sen avslutar vi med ett stort indianrop i korridoren!!! KRAAAM
Amanda

2014-04-18 @ 19:44:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0