Jag provkörde en sån här...

Hej påskafton! 
Idag har vi hunnit med mycket, å man gör väl de om man går upp 7.20! 
Vi ska ju köpa markiser.. Å skulle åka och kika idag men snopet nog var de stängt! 
Idag var ju en perfekt dag för de När man är ledig, ist för att göra de efter jobbet! 
Vi åkte å kikade på den här pärlan ist... 

Jag har länge tjatat på F nu att ja tycker vi ska köpa en Fyris o därmed sälja skotern som är för mig grymt onödig! Å idag svängde vi förbi lingvalls för att kika!
De var grymt kul å provköra!
Så nu kommer nog denna stå på vår gård snarast nog 😃 
Sen tittade vi in hos Fredrics farmor å sa hej! 
De blev en mc Donalds sallad i bilen å 😉 

Nu ska vi ut på Nya äventyr!! Mot påskfest i östveda!!! Tjohoooooo!!! Å jag har köpt världens finaste blombukett till mamma så ja nästan vill behålla den själv! 
Kram !! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0