Fjädrar i ris!

Godkväll! Landat med min darling i soffan äntligen! Så trött konstant! 
Ikväll har vi planterat ännu mera penséer och satt vippor i ris! 

Vi har gjort jättefint 😃 jag är smått allergisk mot en stökig tomt oxå så har även plockat lite... Ogillar ex bollar / sparkcykel osv som ligger på fel ställe! 
Tagit tag i två tvättberg! 

Mycket tvätt blir det - hela tiden! Lydia speciellt som byter om flera gånger o slänger kläder omkring sig så man blir tokig! 
Nu är det läxmys med Thea! - dock lär ja säga att de är pinsamt hur dålig jag är på matte.... Jag kan inte ens 3.ans mattebok ibland!! De bara dansar siffror i huvet! 

Nu ska vi snart knyta oss! Först hänga sista maskinen med tvätt och sätta igång diskmaskinen! 
Torsdag imorgon- full fart mot helgen som sagt!! Love it!!! ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0