En Ödla!

Lördagskväll och jag har precis hällt upp ett glass kallt gott vitt vin!
Alla barn är ute runt kvarteret och leker!
Thea är hos Josefin,
Lydia och Nova leker med Amanda och Charlie är hos Vilmer!
 
Nu tänkte jag visa bilder från våran utflykt :)
Nova - Häftig bild som jag tog när jag låg på studsmattan! Goaste tjejen som alltid ler med bus i ögonen och hjälper till mest hemma, ex bär in min väska från bilen och sånt, då vet hon att jag alltid blir jätteglad!
Lydia, Min lilla goaste Tokigaste unge! Hon vill alltid ha roligt, alltid göra så någon skrattar, Oblyg och pratsam och mån om att fråga hur man mår!
Thea - Min stora nyfikna tjej! Vill alltid veta så mycket och vill alltid vara nära och med.. En otroligt lat tjej med glimten i ögat som kan om hon vill :)
Charlie min goaste Goaste bonuskille! Vilken tur att jag har dig! Du är så snäll och go! Tycker om Mat och är alltid positiv till Nya äventyr!
Idag åkte vi som sagt ut på Äventyr! :) Grillad korv, festis, smågodis, Kanelbullar, kaffe och påskmust!
Vendela - Våran "minsting" som ändå är 4 hela stora år! :) lillgammal o go!
Vi hade i alla fall tur med vädret - för värre var det med sigges humör ;)
Vet ni vad alla kollar på? ? ?
Ser ni Ödlan?
PAPPA! Han är bra han! - Livet vore Ingenting om du inte fanns!
Har sagt det förr, och säger det igen! - Vi är så glada att vi har Er omkring oss! Familjen är det bästa man har!
 
Kram Kram från Alla oss i Station!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0