Boyfriend Jeans!

Ja - Jag har ju hört det ett tag nu, om de så kallade "boyfriend jeansen" som smugit sig fram mer och mer...
och till sommaren kommer det visst bli en riktig Bomb o växa mer och mer!
Men! är det något för mig?
Jag köpte ett par iallafall, med stor övertalan från en tjej som jag lärt känna rätt väl i en butik här i stan!
 
Men! Kommer man vänja sig vid stora jeans, som är pösiga i benen när man är van vid att det ska sitta åt?
Hiss or diss? Passar det verkligen alla kroppar? Jag har fått för mig att de endast passar de som är smala som stickor, men så var visst inte fallet!
 
Väldigt svårt att vänja sig vid den pösiga silhuetten.. Som med alla andra stilråd - känner man sig inte bekväm i trenden, skippa den. Det är snyggare att vara bekväm än att följa en trend och känna sig utklädd!
Å de är den stora frågan! Jag vet inte om jag trivs eller inte! - Tur lapparna sitter kvar o kvittot ligger i påsen :)
 
Ha en fin dag!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0