- 6 grader

Hej kalla Torsdag!
Burr jag jag frös imorse - Tog på mig vårjackan och gick ut, vände lika snabbt och gick in och tog vinterjackan istället - 6 minus visade termometern och mina nyplanterade penséer såg Stendöda ut! Snark! 
 
Imorgon är det super friday igen och Gullnosarna C och N kommer till oss igen!
Kort tagit för 2 år sedan!
Tänk vad tiden går fort - Lydia och Nova var 3 år när vi träffades och i År fyller dom 7 år och blir stora damerna!
 
Minns ni att jag köpte hantlar för en vecka sen? ;) Jag såg den oranga kassen från stadium i hallen i morse - Helt ouppackad med hantlarna i - ha ha - Så jag tog kassen med mig tillbaka till stan och LÄMNADE tillbaka dom! *asgarv!* Så typiskt mej!
 
Nu ska jag planera in sommarens semestrar ( eftersom F lagt heeeela den bollen hos mig även i år ) Ska de göras något eller åkas någonstans så är det jag som lär boka  och ordna punkt slut! Ska även försöka planera in en resa till En Käääär vän i Nykvarn! Å de ska bli FÖRE sommaren, april eller maj!
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad glad jag blev 😊 det måste bli av väldigt snart!! ❤️

2014-04-10 @ 10:44:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0