Hösten smyger sig på!

Godförmiddag!
Kafferast på jobbet och jag ser ut över ett regnigt torg - Hoppas de skiner upp lite till lunchen!
Jag tycker om den här tiden också, fast att det blir deppigt, grått, mörkt och kallt! Man får helt enkelt köpa massor av ljus och göra mysiga saker istället! - Jag har massor med kort som ska sättas in i album i helgen, det är roligt tycker jag - Då sitter jag med bordet fullt av saxar, pennor klister och lim och gör fina album till barnen!
 
Lydia ser fram emot en eftermiddag med Mormor! Åh va Lycklig hon är när mormor hämtar henne från Fritids!
 
Försöker igen med att sälja min jacka ;) Peak Performance dunjacka - Kostade runt 6000 kr
Jag vill ha minst 650 kr för min! - Märkt med XS men jag tycker den är rymlig som strl 38
 
 
 
Säljer iväg Lydias overall! Storlek 116, Everest! - Jättefint skick! Vill gärna ha minst 250 kr för den!
 
Ha en härlig Torsdag - Det tänker jag ha! Full med Energi på jobbet idag!
 
kram kram
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0