Gofika!

Gofika hos Grannarna efter att vi skjutsat Lydia Skruttan på KO Safari
 Thea leker med kompisen Saga idag!
 Maria och Jag har alltid massor att prata om! - O visst är det härligt att ha någon man kan säga allt till! Du är en Underbar vän till mej!
 
 
 
Nova o Wilma mumsar i sig fika!
 
Nu ska jag klura ut någon kvälls dinner medan F slingrade sig ifrån det problemet direkt... Att det ALLTID är så.. Att jag ska åka och handla o planera .. för han "Spelar det ingen roll" vad vi äter...
 
Njuuut av en Hääärlig och Ledig Lördag! - Det gör vi!  - Imorgon ska vi åka på Skördemarknad o handla massor av gott!
 
 

Kommentarer
Postat av: Mia

Du är ju en god vän du med; ) Vem skulle orka lyssna på allt om jag inte hade dig...

2013-09-29 @ 18:07:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0