Fredag den 13.e

Välkommen FREDAGEN Den 13.e :-) Som började i kaos för oss! ha ha
 
Man måste ju skratta åt elendet hur vi håller på vissa mornar!
 
Började med att Katt skrället var instängd i Theas rum i natt - Så hon Jamar nå alldeles förskräckligt kl halv 5, så både Thea och jag vaknar!
Sen Lyckas jag somna om och sover alldeles för länge så det blir småpanik när vi ska iväg sen.. Väl påklädda och klockan börjar närma sig 07.00 (Då vi brukar vara vid Fritids) Så tappar Lydia sin 3.e tand, och blöder nå så grymt! Börja om från ruta 1 med nya kläder och stoppa tanden i ett glas...
 
Sliter mitt hår och säger att "NU mååste vi åka" så kommer tårarnaLydia och hon sitter o smågråter o ser ut som sju svåra år o vägrar säga varför - Till slut säger hon att de är fel på hennes byxor, Dom är alldeles för korta (Hon valde själv 3/4 dels tights idag)
 
Upp och byter om - IGEN!
 
På med skor, jackor, bära ryggsäckar - matlåda, dagens frukt och UT - går mot bilen så säger Lydia:
"Men mamma - Jag skulle ju ha matsäck med mig idag"
 
Var bara att gå in igen, Raffsa ihop några kex i en låda och fixa lite saft och småspringa ut i bilen igen!
Resultat: 20 minuter för senad - Men jag KOM I TID till jobbet :)
 
Idag ska jag ut o Shoppa lite! F har bett mig handla något till Challe, så jag får väl försöka hitt på nåt! Ska även köpa något litet till mina tjejer som var duktig hos Tandläkaren igår - Men nu är det SOCKERFÖRBUD! Lydia hade 3 stora hål - och flera på gång, ser inte bra ut i hennes mun... Thea hade 1 hål!
 
Ha en fin Fredag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0