Egentid!

Vilken Jättemysig kväll jag haft! Jag har haft EGENTID med min Mamma och Pappa!! Guld värt!
 
F skulle åka gocart med jobbet ikväll o käka lite o grejsa, så då var jag i stugan med mams o paps, fick äta supergod älgkalvfilé och potatisgratäng! Mums!
Sen åkte vi ett varv på byn också och kikade lite...
 
Sen var jag till Ica och köpte en stor påse med saltlakrits, två stooora chokladkakor och en pepsi :) Lyx på högsta nivå!
 
Älskar att vara med Fredric, men det var mysigt med en egen kväll också :)
 
Klockan 22 hämtade jag hem han igen och nu sitter han bara o pratar om "kval hit och dit, B final och A final, heat och overaller, och bla bla bla"
 
Nu ska jag mumsa i mig den sista chokladen, sen ska jag faktiskt gå och knyta mig!
 

Kommentarer
Postat av: Mia

Nu pratar han overaller och A och B heat i telefonen också ; )

Svar: Ha Ha jag Hörde! Fick höra samma historier säkert 12 ggr... Yiihaa!
Amanda

2013-09-07 @ 22:46:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0