Barnkalas!

Slut som Artist - Efter dagen Kalasdag! Vilken festlig helg vi haft!
 
Idag gick Charlies Barnkalas av stapeln och jag tror att det var uppskattat av både gäst och huvudpersonen själv.
 
Blåbärspaj med Vaniljsås samt hemgjord blåbärssaft passar utmärkt på ett Septemberkalas!
 
 
Fina Presenter och roliga lekar!
 
 
Sigge och Erik - Två tokiga killar!
 

Nu ska jag ta tag i ett lass med urväxta kläder som ska säljas iväg! Det blir en del på ett helt år!
Tjejerna ska bo en natt hos pappsen, för att sedan komma tillbaka till mig imorgon igen! - Då en Ny vecka med fullt av aktiviteter startar!
 
Jag och F har lugna fisken här hemma, Ätit en varsin kebab med bröd och ska städa undan lite röjj!
 
Kram kram
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0