12 års kalas!

Slängt mig på soffan efter Adams mumsiga 12 års kalas!
Fikat för hela helgen känns det som!
 
Tjejerna hade tvillingarna här hemma på lek idag - O de leks nästan alltid familj / mamma pappa barn / dock lekar...
:)
Brukar smyg lyssna på dom ofta, o får mig då och då ett gott skratt!
Sist hörde jag Thea "Ja men Hej Mona, jag hörde att du skilt dig, har du träffat någon ny karl då.."
 
Vart är världen på väg!
 
 
Många småtjejer som ser upp till Thea, Hon är såå snäll! Idag var jag på utvecklingssamtal och jag är så Stolt! Vilken härlig tjej jag har! Fulla poäng på både studier och socialt, fått utmaningar i skolan på svårare klurigare uppgifter, men de som gör mig mest stolt... Är hennes sociala kompetens bland andra barn! - Jag Älskar dejj min underbara stora tjej!
Mammas Lilla Groda på väg till Kalaset ikväll! :) Här har vi pajjasen nummer 1 =)
På väg upp till Arstus för att fira Stora Kusinen som blivit 12 år!
 
Kram
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0