Soft Morgon!

Godmorning i Torsdagen!
 
Utvilad och Pigg Mamma som sitter på kontoret idag :)
Vad skulle jag göra utan mina föräldrar! TACK gode gud för att dom finns och ställer upp every day för oss!
Tjejerna har ju Höstlov den här veckan, men jag jobbar så dom har gått lite på fritids men igår fick dom vara lediga och vara på Tång! - Sen överraskade Mormor och morfar dom med att åka på Brynäs Matchen! :) Lyckliga barn!!
 
Å Lydia som hade gått upp före 6 på morgonen, ha ha hon sov som en stock i bilen på vägen hem sa Thea.. Nog första gången den ungen somnat i en bil :) Drog ju ut på tiden med straffar!
Så inatt sov dom på tång - så Jag fick en liten lyxmorgon! Frukost i min ensamhet och kunde piffa o grejsa med både hår och kläder i lugn och ro!
 
Grattis en dag för sent till Min fina MAMMA på Namnsdagen! och till Thea förstås som heter ISABEL i andra namn!
 
Ha en fin dag! :)
kramkram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0