Shopaholic

Bullarna var goda och Strax tar vi Lunch!
Blir en Hämtsallad från Pazzo idag - Min Nya favorit efter att Lido sunkar ner sina sallader lite!
 
Helgen är på intågandet och jag har vinkat av mina Finaste tjejer som åkt på Pappahelg!
Så i helgen blir det Barnfritt hemma, får se vad den bjuder på!
 
Vilken jädra Shopaholic jag är - Skäms nästan för hur man handlar ibland, o jag får smyga med påsarna när jag kommer hem, för F blir lika less varje gång!
 
Vinterjacka till mig köpt - Check!
3 bar byxor köpta i fin svart färg så jag slipper de dassiga jag har - Check!
Höstskor, Adidas till Thea - Check
Power vinterstövlar till Lydia - Check

Jag gillar inte att handla skor och väskor.. Vet inte varför men skor köper jag mycket sällan, likaså väskor! Där har jag En väska som jag fått av mamma som jag trivs bra med!

Däremot Kläder - Där är jag Körd! Köper minst 1 plagg varje dag! Å är det inte till mig, så är det till tjejerna eller F, Bortskämda blir dom!
 
Nu lunch!
 
Pussohejj!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0