Godsaker på jobbet igen !

Rekordmånga som besöker min blogg, vilket förvånar mig och glädjer mig förstås :) Jag gör aldrig reklam om min blogg.. Så jag vet inte hur folk hittar hit :) 248 Trogna läsare varje dag!
 
Idag är det Onsdag - En favoritdag som jag har.. Bonde söker Fru ikväll och det är ju alltid lite extra festligt!
Här på jobbet mumsar vi i oss nyttigheter var och varannan dag känns det som - Idag firar vi finaste Malin som fyller 31 år idag - Då bjuds det på sockerbullar och krämiga chokladbollar!
 
Igår somnade jag på soffan direkt efter jobbet och sov middag i 1 timme, händer inte ofta nuförtiden, men igår vaknade jag mitt i natten igen och kunde inte sova.

 
Ha en Fin Onsdag! <3
 
 
Här kommer en Underbar bild från TORGET I HEDESUNDA för många hundra år sen :) Visst är det rolgit att se!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0