Bus eller Godis! :)

Vilken Busig kväll det varit!
Jag stressade hem från jobbet och ramlade in hos mina föräldrar vid kvart över 5 .. Där hade jag turen att "bjuda mig själv på mat..." För att sedan trycka gasen i botten och åka hem och byta om till Halloween kläder!
 
23 barn har det varit till oss och Spökat ikväll! WOW! Va roligt det var att se alla! :)
 
Första härliga gänget - Längst till Höger står min skruttunge - Lydia!
 
 
Thea till vänster med sina kompisar Sara och Maya
 
 
Hjälp! En grön skräck gubbe!
 
Ett gäng med läskiga gubbar kom förbi på senheten
 
Läskigt var det!
 
Här hemma tände vi marchaller, Ljuslyktor och ställde ut en Pumpa :)
Nu har vi landat i soffan och jag har lite smått panik över våra skitiga golv här hemma - Kan inte finna riktigt ro när ja egentligen borde ha städat - Men va fasiken! Det blir nog helg ändå!
 
KramKram
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0