Punktering!

Men Hejja Amanda Holmgren - Det går bra nu! Vilken morgon...
 
Sitter o kör i vanlig ordning mot stan - Så börjar helt plötsligt bilen bete sig märkligt, Dra åt ett visst håll, Durra lite smått, varvmätarn börjar stiga, det Dånar ett konstigt ljud.. Jag lär sänka radion för att fatta vad som händer!
 
Men JIPPIE - Jag har Fått punktering i Finnböle! - Blir till att ringa runt, först till F såklart som blir smått irriterad o tycker att jag ska kunna fixa sånt själv? Byta däck? Aldrig försökt.. Kommer aldrig försöka...
Å inga vantar hade jag heller.. Drog till med en lite grinfärdig röst så han skulle tycka lite extra synd om mej!
Sen kom jag på att jag stod vid en Busshållsplats! Så ja hade sån tur att de kom en buss inom några minuter.. Så jag lämnade biljäveln... - Så får jag lifta med karln hem istället!
 
Nu ska jag göra en fin dag här på jobbet så man kan ta helg med gott samvete sen :)
 
Ha det fint!
kramkram!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0