Prenumeration!

Hej Nya Veckan!
 
Hemma hos oss har vi sovit knappt halva natten känns det som, Stackars Stackars Thea får sån hemsk hosta när hon väl blir förkyld, och hon hostar och hostar så jag bara ligger och väntar på en Spy Attack!
 
Så vi var trötta imorse :)
Imorgon däremot - Ska vi ställa klockan tidigt tidigt och fixa en Frukostbricka till världens bästa Goaste Tjej som fyller hela - 9 År!! Tänk att det var 9 år sedan jag blev mamma för första gången!
 
Theas förlossnings berättelse tänkte jag ta o printa ner ikväll :) Gjorde ju det med Lydia och kan vara roligt att ha kvar för deras skull!
 
Jag har börjat prenumerera på Tidningen Lantliv igen! :)
Dras ju alltid till tidningen i Butikerna iaf o fastnar på varje sida - Så nu ser jag fram emot att få den hem i brevlådan i ett halvår framöver! :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0