Paketinslagning

Här hemma grejjas det för fullt med massor av saker vi inte gör då vi har "barnhelg"
Fredric lagar taket - Rivit upp en rejäl bit såg jag så de kommer väl ta ett tag...
Själv har jag slagit in alla presenter till våran Stjärna som fyller 9 år på tisdag!!
 
 
Nu ska jag försöka få ordning i Theas rum också, en stor Ikea möbel som inte alls går hem hos mig ska bäras upp på hennes rum. för hon vill ha den! och Jag är smått allergisk mot Ikea möbler!
 
Vi skulle ju på Hockey ikväll - Men de får nog avstyras! verkar som vi har fullt upp ändå! :)
 
Någon som vill köpa en leksak Lydia tröttnat på?
Cykel till Dockan som spelar melodier när man cyklar (OM man inte stänger av) Samt en urgullig Cykelhjälm till!
 
KramKram!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0