p4 Mössa!

Tisdag idag!
 
Lyckan är total - Jag har vunnit en Mössa! ha ha ha - Skämdes något när dom säger Mitt namn i Radio Gävleborg p4 i förmiddags - Jag är väl den ända under 65 som lyssnar på den kanalen kanske!
 
:) Men roligt ska det bli, En rosa fin mössa var det! Ni får se den sen när jag fått hem den!
 
Nu sitter jag på Övertid på jobbet och ska ta mig hemåt! Tror Fredric hinner före mig idag - Så han får hämta hem tjejerna!
 
Ha en fin kväll! :)
 
 
TILL SALU! Två Julstrumpor - 40 kr! Någon som vill ha?
 

Kommentarer
Postat av: Fia

Haha jag hörde det minsann :) grattis!!!

Svar: Tack :) De va kul!
Amanda

2013-11-26 @ 17:59:59
Postat av: Hanna Jansson

Grattis :)
Jag har oxå vunnit idag! Inträde till dans på Mingel och Bar
på lördag 😄 City Radion vann jag på 😄

Svar: Åh va roligt Hanna!! Ja brukar växla mellan p4 och cityradion! :D dom har så roliga vinster på cityradion!
Amanda

2013-11-26 @ 18:59:53
Postat av: Stefan Svensson

Hasse Persson och du!!

2013-11-27 @ 16:23:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0