Lön !

Idag är det Fredagen den 15.e, Vilket innebär LÖN för mig! :) Gissa vad jag ska göra på Lunchen idag? ;)
Jag har en lååång lista på sånt som ska shoppas - O varje gång lär jag gömma påsarna för F blir lika less på mig varje gång "du har ju redan en sån där... Va onödig du är... osv"
Det är mitt intresse! Svarar jag då!
 
Jag ska nog köpa en ny parfym - Lite smått less på dom jag har...
Köpa Nya migräntabletter - Ett måste i min handväska
Lite godis till mitt Idolmys!
Hudkräm/ Schampo / Foundation / Primer från Åhléns
Skridskor till Theagumsan!
Massa Kraffs på Kappahl - som har rabatt idag
A-L Filmer till tjejerna som har önskats i julklapp
och säkert något mera också ....
 
 
 
Kör lite Bling Bling idag med :) Min jeansväst - Ovanpå en spetstopp - Det är en fint det när det är Fredag o allt!
Ha en härlig dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0