Kyrkogården!

Godkväll!
Vi har varit smått sega hela dagen här i huset efter kalasandet igår, men nu börjar vi väl vakna till liv igen! :)
 
Maria drog med mig ut i skogen en stund på förmiddan så jag fick lite luft! Vi tog en varsin GRAN också, och lite lummer och mys! Nu vill jag börja julpynta! :)
Vi har varit ner till Kyrkan ikväll också, den årliga Traditionen och det är ju SÅ fint! Vi tände ljus på Gravarna.. Mormor fick ett ljus och Min Farmor och Farfar - Jag tände även ett ljus på min vän Rose-Maries grav..
Det var mäktigt och fint! - och vi Fikade även i Församlingshemmet! :) Riktigt kyrkliga har vi blivit här hemma!
 
Vi har även fångat en råtta ikväll! Fredde ställde sig på en stol och vägra ta ut den - Så det var ju Jag som fick ta ut elendet...
 
Nu njuter jag av en lugn kväll  i ett nystädat hus! - Min Karl står och lagat god mat här, Lovely!
 
Vi pratade om hur Otekniska vi är - och Ointresserade :) ha ha vi satte nyss i en CD SKIVA!! Hur många har cdskivor idag? Vi vet knappt vad Spotify är - och har det inte heller...
Vi har heller ingen dator, förutom min bärbara som är X antal år... Inget tv-spel, Inga Tv kanaler förutom Kanal 1, 2 och 4 :) ha ha men Vet ni! V tycker det är skönt!! Vi försöker att umgås mycket och inte hamna i tv-soffan eller låta våra barn hamna i Dator/ Tvspels träsket!
 
Kram Kram
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0