Hissgardin med Pinne ?

Fick ett ryck och tänkte köpa nya gardiner till Jul, Jag byter ju alldeles för sällan känner jag!
Men! Hur svårt och krångligt ska det va!!
 
Jag har googlat och letat och överallt står det: "trä hissgardinen på din befintliga gardinstång!"
Jo tack - Men jag har INGA gardinstänger och vill inte ha heller -
Jag har 6 köksfönster och har sedan tidigare lyckats hitta hissgardiner som redan har en inbygd "pinne" och skruvade krokar där uppe - Så de enda jag behöver göra är att Sätta dom på spikarna... Sååå Smidigt, Såååå enkelt, och sååååå bra!

Finns det inte såna längre?
 
Nu kom det upp ett glatt gäng på Kontoret som bjuder på Red  Bull - Tack det behövde jag nu, Extra Energi! :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0