Fars dag!

Ännu en dag att fira 😃 om Ă€n sĂ„ i liten skala! F fick sovmorgon och jag och alla barn gick ner tidigt o kollade pĂ„ film! 
Sen fick han en blomma av oss idag! Bra tillfĂ€lle att fĂ„ visa uppskattning. VĂ€rldens bĂ€sta sambo som ger mycket kĂ€rlek! En underbar bonuspappa/pappa! SĂ„ himla glad att mina tjejer tycker sĂ„ mycket om F sĂ„ det riktigt lyser om dom ibland.. SĂ„ de blev mĂ„nga kramar till vĂ„ran kille idag! 
Thea och lydia firade sin egna bĂ€staste pappa i förra helgen o gav present i förvĂ€g! Å min egna pappa fick en present hĂ€romdagen nĂ€r han fyllde Ă„r.. De fĂ„r rĂ€cka 😉 
Sen har vi Ă€ven kalasat hos svĂ€gerskan idag, som fyllde 35! SĂ„ nu Ă€r vi mĂ€tta i magarna! 

Nu ska jag leta pĂ„ Sigge filuren som ska hem o göra kvĂ€ller nu! SjĂ€lv har jag redan lagt fram klĂ€der i högar för morgondagen, packat jumpa pĂ„se och lagt riskakor i vĂ€skorna! SĂ„Ă„ mycket mera underlĂ€ttande imorgon dĂ„! 

Njut av en hĂ€rlig kvĂ€ll! 




Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0