Vitamin Bomb!

Godkväll!
 
Lilla C har anlänt till familjen, Dock kom han hit Snorig som tusan och med hosta, så jag började ju naturligtvis Vitamin bomba, jag som är Så grymt bacillrädd!!
 
 
En hutt med många vitaminer fick det bli! - Men sen kom vi på! Han måste vara allergisk stackarn, så vi får kolla upp det med nå allergi medicin istället - Typisk pollen allergi låter det som!
 

Jag har köpt en Ny duk! Och jag har redan förälskat mig i den! Den är grov, rätt stor och i en perfekt färg för alla barnfingrar som ska fika intill denna duk :) Så himla nöjd!
 
Barnen sover - Inte Thea - Men Lydia gör det! Vilket är helt otroligt.. Hon brukar lätt hålla igång till 22, trots att hon går upp tidigt! Energiknippen! - De är mina barn det!

Fredde ligger här bredvid mig och tjuväter chips... Trots man inte får det på vardagar :)
 
Sov Gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0