Spegel Spegel på Väggen där...

Godmorgon! Skaplig måndagsskänsla man har idag då!
Men det har varit underbart att få en ledig dag i veckan med dom Bästa!
 
Vi har målat vår fina Flaggstång för andra gången, vilken innebär att vi har "bara" två strykningar kvar! Sen är det dags att åka och köpa en flagga och allt därtill för att få den på plats, tror de kommer bli pampigt!
 
Lämnade två Aptrötta små tjejer imorse redan kvart i 7, för att hämta hem dom vid 17.30 ikväll, sen väntas en pappahelg för dom!
 
Jag stor rensar fortfarande hemma, jag har så mycket så mycket som jag hamstrat på mig! Och har insett att används det inte så gör jag mig av med det, Slänger, eller försöker sälja! Kul om någon annan känner att dom kan hitta ett Fynd också!  Det mesta jag säljer läggs ut på "Köp och sälj 0291 området" på Facebook!
 
Bland annat denna Spegel - Från Smaksak i Valbo! 50 cm i diameter, säljes för 50 kr eller bud!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0