Rabarberkräm

Klockan 21.37 klev F in genom dörren här hemma, Skapligt lång arbetsdag då han pös iväg före kl 5 imorse..
Tur jag kan hämta hem alla barn i bra tid :) Dom sov som grisar när han kom hem!
 
 
Han åkte förbi hemma med jobb bilen innan han åkte till Gävle för att lasta av skiten, så vi fick vinka lite!
 
Nu har jag precis avnutut en tallrik med Rabarberkräm som min mamma gjort! MUMS!
 
 
Haft butiken öppen ikväll och en del strö kunder som kikat förbi, och det gör mig Alltid lika Glad! Så roligt att få träffa Er!
 
Gjorde mitt livs största misstag idag och köpte mig en bikini... Den var så billig så jag slog till! Och en Stor storlek tog jag också... Men fy f-n vilken besvikelse, när man ser sina lår som liknar en Belgien Blue, och en mage som är större än en som är på smällen i 4.e månaden! Suck! Det blir Vassen i år igen!
 
Nu ska jag sova på saken!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0