Pannkaks torsdag!

Hej!
 
Nu har jag vinkat hejdå till det bästa jag har för den här veckan! Så får man gå och längta tills det är Söndag igen så dom kommer tillbaka :) Blir så otroligt tomt!
 
Vi avslutade veckan med En Pannkaks - Torsdag!
 
 
Fredde har Sålt sin Cadillac ikväll också!! Ingen är Lyckligare än jag :-)
Så nu är det slutRaggarlivet för gott, slut med sunkiga bilar, och det riktiga härliga familjelivet tuffar på!
 
Nu får han nöja sig med detta åk ;)
 
 
Nu ska jag gosa med Familjens lilla bebis! :-) HILDA!
 
 
Njut av en Härlig Torsdagskväll! Imorgon är det... FREEDAAAG!
 
Å innan jag gör kväller helt ska jag göra lite affärer igen! Jag Älskar att sälja!! Kanske märks.. Jobbar som säljare, haft/halvhar en butik, säljer allt jag tröttnat på och tvingar F att göra detsamma :) Så roligt och socialt att göra små affärer tycker jag !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0