Lättväckt!

Ja, men Godmorgon Tidigast i Världen!
 
Det sista jag Sa till F igårkväll var: "Åh va skönt att vara ledig imorgon och få sova ut en morgon, det behöver jag"
 
Och han VET att jag sover på nålar, är lättväckt och kan aldrig somna om, då jag vaknar...
Vad händer?
Jo... Karln ställer Alarmtvå olika mobiler som plingar o väsnas i en evighet... Lyckades ignorera dom o slumrar konstigt nog om..
 
Då börjar karln att slå i byrålådor o leta efter något... o dundra upp och ner minst två gånger i trappen MED skor...
Sen hör jag hur de rasslar och PANGsmäller ytterdörren och jag har blivit tillräckligt väckt för idag!
Så 05.45 sätter jag på kaffet, duschar o hämtar tidningen...
 
Nu är kl 8 o dom tre små hoppar studsmatta efter en torftig fredagsfrukost!
 
Välkommen fredag!!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0