Hälsat på Madicken!

Hej!
 
Söndagkväll! Helgen går mot sitt slut, och jag har både fått hem mina barn samt skickat iväg dom igen!
Mamma/Mormor kom och hämtade dom, så dom får sova lite längre imorgon då jag ska åka så tidigt!
 
Igår var det Eurovision! :) Jag och F cyklade till Napoli och käkade ute där.. Sen gick vi upp till min Goaste vän för att se Finalen - Inger o Tommy! Vi drack vin, skålade, åt bröstkarameller och hade det jättetrevligt!
 
Idag har Fredde tagit med mig på ett Äventyr igen - Livet är spännande med honom!
 
 
Vi har åkt och åkt... Långt efter alla möjliga småvägar, grusvägar och landsvägar! Vi har sett fin natur, Lador som rasat, Varit på Loppisar och hembygskaféer, kikat på gamla drängstugor, och varit till Fullerö Handel för första gången!
 
 
Kikade på Stationshuset i Tärnsjö - Rätt likt vårat, men mindre och mera ruffigt! JAG vill också ha ett LOK På gården!!!
 
Vi var även till Karlssons (Eller vad det hette) i Morgongåva...
 
Det bästa av Allt - Var att vi Hälsade på Hemma hos Madicken!
 
 
Herregud! Skulle jag bli tvungen att flytta - Skulle det vara hit! Alla barndomsminnen med Madicken dök upp. Här spelades delar av filmen in! Vi gick över den gamla bågade träbron, som Madicken sprang över när hon skulle till Abbe -

Det var sig likt! Och fantastiskt fint!!
 
Nu har jag Bäddat rent i sängen - För en Ny vecka! Tvättat 3 maskiner och hängt tvätten ute! (Äntligen luktar det inte Koskit ute!!)
 
Haft en Härlig dag - Så glad att jag får dela mina dagar med dig Fredric!
 
Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Jesper

Hej Amanda!!

Jag är också intresserad av att åka och kolla på Madickens hus. Har letat efter adressen dit. Har ni kvar adressen dit? Skulle du i så fall vilja vara snäll och skicka den till min mail?
Tack på förhand, Jesper!!

2013-07-29 @ 17:10:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0