Gökotta kl 9.00 i fäbon!

Hej!
 
Lyckorus i hela kroppen av att veta att man är Ledig i fyra dagar..
 
Började morgonen med att gå upp tidigt en ledig dag, kl 9.00 samlades vi vid Åsberg och vid fäboden för att ha Gökotta med dom bästa!
 
 
Vi hade tur med vädret, med tanke på Regnet under natten!
Vi åt god frukost, Gjorde kolbullar över elden, åt blåbär/hallon paj, grillade korv, barnen fiskade och vi gick tipsrunda, vi löste rebusar och hade en mysig förmiddag! - Trivs så bra med mina kusiner! Släkten är bäst!
 
 
Morbror Robert, Catrine och alla barn :)
 
 
Ungarna fångade 15 Grodor!!
 
Sen åkte vi hemåt igen - Jag och F somnade uppe på sängen och sov middag en timme - SÅ SKÖNT! Ibland behöver man det!
 
Dumpade alla barn hos Svenssons, så tog vi en tur för att hämta hem den 4.e ungen - Nova!
 
 
Hon har trasslat lite och jollar sig en del innan hon ska hit.. Men när hon väl kommer är hon nöjdare än nånsin!
 
Nu ska jag hämta in hela ligan som är ute o springer runt kvarteret (kl. 20.43....) och F ligger bänkad vid Hockeyn och jag som fortfarande är noll intresserad fick lite data tid!
 
Kram o hejj!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0