Flugskit!

 
Jag har två Fina Speglar kvar i butiken, NYA i kartong såklart! Dom är mycket dyra i det finare butikerna. De är i en gammal lantlig stil med "flug skit" på ;) - Jag säljer ut mina för 250 kr / st nu!!!
 
 
Fin Barnstol! Fin att ha i ett växthus, i barnrummet eller så :) - Nu - 250 kr
 
Ojj va vi har fått mycket gjort idag! - Fredric har krattat ur hela häcken, gått med trimmer, kört med uppsamlarn osv och jag har fått och klippt kvistar och krattat bort löv! - Sen åkte vi till stan, Köpte Nya krattor, och hämtade ett Fynd som jag hittat!
 
Nu sitter jag med en toning i håret som strax ska sköljas ur! - Sen kan lördagskvällen få börja!
 
Föresten!! hade ett X-Antal missade samtal på min mobil såg jag nyss! Jag sätter på Ljudlös och lägger bort telefonen medvetet ibland, så Ni vet! Jag blir bara stressad av den..
Jobbar med telefon i veckorna och den ringer och ringer så för mig är det otroligt jobbigt att prata i telefonen när jag har helg - Är ledig. Så behöver ni nå mig: skicka ett sms! Så kan jag kolla av när jag känner för det, Ring på hem telefon!! (På något konstigt vis känns de mycket skönare!) Eller kom förbi!! Jag blir alltid lika Glad av när ni tittar hit!! Då vet ni... Så ingen av Er tycker jag är stroppig! :) Jag låter telefonen ligga med flit..
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0