Family tajm!!

Natten gick bra, men jag har sovit dåligt! - Sov lite oroligt och har vaknat rätt mycket - Kanske för att man vill ha koll ifall någon vaknar! - Så idag har jag sovit MIDDAG i två timmar! 
 
 
Klockan 7 var det Godmorgon, Jag gick ner och satte på en film och bredde en varsin smörgås, sen tassade jag upp och vilade lite till!

 
Lydia vela fota oss idag! :)
 
 
Jag med min Långa Underbara Dotter!
 
 
Jag och Lillsnuffs!
 
 

Jag med min Bonus Nova!
 
 
Challe och jag!
 
 
Jag med min Darling!
 
Nu har vi kollat på en film här hemma - Kom en överraskning med Posten igår! SUNE I GREKLAND!
Var bara Thea som hade sett den för längesen på bio, och dom andra visste inte om dom sett den.
Betyg? Jag somnade - och ingen annan verkade tycka den var särskilt bra heller... Tacka vet jag RIKTIGA SUNE
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0