Ticket

Hej!
 
Har suttit och kikat på lite resor imorse innan jobbet - O nu känner jag verkligen att jag vill göra något, Åka någonstans! Fredric fick en jättefin 30 års present från sitt jobb, Presentkort på Ticket - 5000 kr, Så nu har vi ju världens chans att få göra något roligt vi två!
 
 
Vi är ju inte så vana resenärer någon av oss ha ha, jag har flygit 1 gång i hela mitt liv och det var 11-12 år sen tror jag och inte minns jag något heller.
Så nu tar vi tacksamt emot tips på hur vi utnyttjar detta på bästa vis :)
 

Kommentarer
Postat av: Anna

USA, florida... orlando, cocoa beach, miami och key west... åk runt lite... helt klart en resa som ni aldrig kommer glömma och helt underbara människor i usa

Svar: Tack för tips!! Ska kika runt lite!
Amanda

2013-03-25 @ 15:59:25
Postat av: Sofia Eriksson

Åhh vad mysigt! Åk till Rom eller Paris. Om det bara är ni två. Dricka gott vin och bara ha det mysigt. Vill man ha sol och bad så tycker jag Sardinien är toppen! Turkost vatten och italiensk mat! Men ni kanske har tänkt åka på vintern? Då går mina tips bort;)

Svar: Åh Tack! Så roligt med lite tips! De är bara vi 2 som ska åka, o gott vin och mys låter som helt min stil! Skulle ju även va kul med sol och bad, ska kika lite :)
Amanda

2013-03-25 @ 17:48:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0