Kalas för mig!

Hipp Hurra - För Mig idag! :) Ja,då var man lite äldre igen då...
 
Haft en fantastisk födelsedag med många överraskningar! Va glad jag är över att jag har så många fina vänner runt mig. Tänk att man kan få så mycket, av att fylla ojämt o nästan tant!
Alla sms, meddelanden på datorn, telefonsamtal, kramar och presenter, OCH överraskningar i postlådan!
 
Åh vad jag är glad =)
 
 
Nu har jag fina buketter och blommor i mitt hus igen :-)
 
 
Ett kungligt paket med en prins och prinsessa från mina föräldrar!
 
 
Är så mysigt att ha fullt hus här hemma, Fika o prata lite, dock kan jag njuta av att bara sitta tyst och lyssna - Älskar min släkt och familj! Är så härligt att vi är så nära och familjära! :)
 
 
Nu har jag kakor och tårta ända upp i halsen!
 
Tack för en fin födelsedag!
 
 
Kram

Kommentarer
Postat av: Linn P

Grattis i efterskott!!! :)

Svar: Tack!! <3
Amanda

2013-03-20 @ 08:54:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0