Glas och Ljus i mitt hus!

Haft en härlig lunch på IKEA, Jag är inget Ikea fan egentligen, tycker det mesta där är Billigt Skit om jag ska vara ärlig men Gratis är gott som det heter! Så jag plcokade åt mig härliga rödvinsglas som jag behöver!
Jag har lyckats slå sönder mina ett efter ett...
 
 
Även saftglas till alla våra barn
 
 
Tycker dom var fina, och lagom stora!
 
Fick även ljus i olika sorter, en blomma och lite smått och gott!
 
Ljuvliga härliga helg som är på ingång! Vi är barnfria och passar på att ladda våra vuxenbatterier och bara vara Amanda och Fredde, inte bara föräldrar! Det är nyttigt det med, man måste se det positiva, även om jag saknar mina barn så det gör ont!! O längtar efter dom varje minut SÅKLART!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0