Febertopp!

Jag har pysslat om en sjuk dotter idag/kväll... Blev inte riktigt som jag tänkt mig med denna dag..
Hämtade hem en sjuk dotter från skolan som hade feber och blivit plötsligt förkyld...
 
Jag vill ge en tanke till våra vänner - Micke med barnen idag! Måste varit en jobbig dag och jag önskar jag kunnat varit vid Er sida där.
 
Här hemma tänder vi ljus, barnen pratar mycket och även dom saknar Rose-Marie... Vi tror att hon finns här med oss, runt oss, runt vårt kvarter dag som natt ändå! Hon vakar över oss nu och en dag träffas vi igen! - Du får klura ut något riktigt bra fräckis skämt till mig då, så jag får skratta lite! :) Sånt kunde du!
 
Nu ska jag natta de små tjejerna här hemma, Ge Thea en ny sväng med alvedon, och luta mig tillbaka i soffan med min sambo..
 
Ha en fin Fredagskväll - Livet är Nu! I Direktsändning! Lev nu!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0