Walk in closet!

Nu har jag satt många projekt i min Karls händer!
Vi ska göra om köket hemma - Jag krääääks på det just nu och en förändring ska ske!
 
*Jag vill byta bänkskivor! Blir märken i vår skiva av ingenting
* Ny Kyl och Frys ska in (helskåp!) Stor familj nu, och jag måste ha räknat med att leva som unkis då ja köpte det..
* Den onödiga "Arbetsbänken" nuvarande "lägga post på bänken ska kortas av och skafferi ska byggas på den sidan!
 
Gör vi så, kommer det bli mera tydligare hall hemma och ett mera inramat kök! - Kanske!
 
Sen har jag nu även lyckats få igenom ett till projekt! Uppe i sovrummet har vi en rätt stor kallskrubb! Där ska vägg rivas och jag ska ha en stoor Walk in closet! Med skor, kläder, väskor, smycken m.m.
Jag spenderar halva min lön på kläder och det blir INTE bra att pula ner dom i en alldeles för liten BYRÅ! - Även F har mycket Kläder och är intresserad, så det här kan bli bra! - Då vi även har 4 barn som har 4 överfulla garderober!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0