Veteranåk!

Hej i Finaste Fredagskvällen!
 
Jag hämtade tre svettiga lite smått bitska ungar nere i Östveda efter jobbet! Dom fick sova i stugan inatt!
Sen kom även Nova hit till oss ikväll - Nu har vi längtat efter henne!
 
Fredric hann knappt komma hem innan han åkte ut på Äventyr :) Han ska åka med Blårök på mopedrunda ikväll, dricka öl och ha det trevligt! Själv ska jag dricka rosé i solen och titta på alla goa barn som leker!
 
Vi ska ha "Skärgårdsdoktorn mys" här ikväll med brorsans ungar!! Det ska bli mysigt!!
 

 Min Kärlek! 
 
 
Ni går mig på Nerverna!!! Ni testar alla gränser, Ni tjatar hål i mina öron, Ni Skriker och grinar när vi kommer i luven på varann, Ni retas och tjaffsar MEN!!! Jag kommer alltid Älska Er, För Ni är dom Bästa tjejerna! Alltid!
 
 
Thea, Lydia "Alias klassens Clown" och Villemo ute på gården ikväll! :)))
 
Charlie drog direkt innan jag ens sagt en kvällsmatstid åt han... Han och sigge ska ut och göra Byn osäker!
 
Ha en Fantastisk kväll! Det ska vi!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0