Marinblått!

Jag har fått fing på marinblått! Tycker det är så fint!
 

Så i veckan har jag köpt marinblåa skor, marinblåa shorts både till mig och F, Marinblå Klänning fr MQ, Marinblå/Vit randig sommarklänning! Blått har aldrig varit jag - Men Nu är det det!
 
Idag jag vi haft en Amanda och Fredric dag, inte behövt tänka på annat än oss själva!
Vi har varit på Loppis i Norrskedika, Där handlade jag en duk (Passion för dukar.. och då jag ej stryker dom köper jag en ny istället) En gul sommarkjol och 12 glas assietter!
 
 
 
Sen fortsatte vi mot Öregrund! Där bjöds jag på fin lax med potatis på en krog vid vattnet, vi kikade i alla småbutiker och jag förälskade mig i en Edblad ring och en Desigual klänning.
Efter maten så tog vi en mjukglass med dajm på en bänk vid vattnet - Vilket vackert ställe!!!
 
Nu har vi tänt grillen och pepprat på en Oxfilé, vridit på ugnen och förberett potatis och en kall chillisås!
Jag har tagit mig ett glas rosé och F fixar en punkering på hans klenod cykel i garaget!
 
Hoppas Ni får en Fin Lördagskväll! Det ska vi ha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0