Grönt är Skönt!

Nu är det andra dagen jag sitter med huvudvärk / migrän på jobbet.. och det är inte kul.. Jag börjar känna mig lite bättre nu, tagit 2 ipren 2 alvedon och 2 Treo totalt under dagen och inget hjälper! - Men trycket har släppt något!
 
Idag kör jag på en Ärtgrön tröja, Ful eller fin, jag vet faktiskt inte! Men jag gillar den, tror jag!
 
 
 
Hoppas det släpper till kvällen - För jag och F tänkte ut och Gå / Springa en sväng innan det är dags att mysa med God mat!
 
Igår provade jag världens skönaste BH hos min vän M - Jag tycker att det är svårt med bh.ar, de är svårt att hitta rätt storlek som sitter skönt! Men nu har jag hittat en modell som ska testas - Verkar kanonbra!
 
Nu ska jag stänga fönstret här på jobbet - De tutas o skriks och visslas av alla Studenter! - Tänk!! Det var 10 - TIO jäkla år sedan jag själv stod Student!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0