Friday Night!

Hej Hopp i Solen!
 
Vilken härlig kväll vi hade igår, Spontanpartaj med Grannarna!
 
 
Först kom Fredric hem från jobbet med en Dunderfin bukett till mig "Nu har vi semester present" :)
 
Mia, Wilma och Viktor kom förbi med en Jätte stor Ostbricka, kex och Päron! Du är så snäll Maria... Du vet väl att jag alltid har tomt i mina skåp ha ha!
 
 
En drink i solen på våran Solsida :)
 
 
Micke kom över! Vi sjöng och vi skålade och vi pratade!
 
 
Kompisarna Wilma och Lydia lekte ändå till halv tolv på natten!
 
 
Alla tjejerna vela sjunga för oss! :-)
 
 
Viktor försökte lära sig cykla :-)
 
En trevlig kväll med goa grannar! - Idag har jag varit i stan med lilla Amanda och hjälpt henne köpa en present, hennes pappa fyller nämligen År imorgon! Hon blev så glad och nöjd, hoppas även han blir det!
 
KramKram
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0