SENAPSGULT Skit!!!

Men fy fan - På ren Svenska!
Jag har förbjudit F att tvätta här hemma - Då jag inte litar på hans öga för färger!
 
Men nu har JAG lyckats... Köpte en jättefin vit blus på Gotland - Med handtvätt! som jag lyckats få en fläck på...
 
Passade samtidigt på att tvätta min Beiga Underbara FAVORIT stickade tröja som det också är handtvätt på, Det tillsammans med min Beiga Badrumsmatta...
 
UT ur maskin helvetet kommer TVÅ STYCKEN PISS SENAPS GULA plagg, En Blus och en Stickad tröja... Ja GRÅTER av att jag är såååå jäkla dum... Helt ärligt! Kan någon hjälpa mig??? KAN Dom bli KRIT vit o beige igen?
 
SKJUT MIG!
 
 

Kommentarer
Postat av: Mia

Oj då, men det fixar vi väl kompis...; ) lite klorin på den vita och lite färg på det beiga. Kollar hur illa det är nästa gång vi ses...

2013-08-03 @ 23:32:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0