VABB igen!

Hemma och Vabbar igen - Andra gången i mitt liv som jag gör det och båda dagarna är under samma månad - Otroligt!
 
Egentligen tror jag inte Thea är sjuk, Men F väckte mig igårkväll/Natt och sa att de var spyor i hela Theas säng.. O dessutom ligger hon och SOVER i det... Hon har alltså inte vaknat.. De var kräks i håret, i ansiktet o fullt i sängen :/ Tog halva natten o ta reda på det känns det som! Stackarn!
 
Men jag tror det var "mitt fel" Hon åt Lite grädde igår till pannkakorna, och ända sen hon var liten har hon varit överkänslig mot grädde o haft svårt för det.. Ja tror det var det! För hon hade inte märkt något själv och är som vanligt idag ...
 
Fick Alla 4 barn hemma märkte jag imorse när jag vaknade! F jobbar mot Stockholms hållet, lite vanskligt om han hinner hem i tid annars.
 
 
Lydia fixade frukt mellis!
 
 
Sen vela dom tre små ha Picknick! Dom Fick med sig varsin flaska saft, o en burk med lite maränger o småkakor. Och ett sittunderlag, och skulle gå JÄTTELÅNGT!!!
Det roliga var att jag såg tre som toppluvor från matrumtfönstret :-) hi hi

Kommentarer
Postat av: Nina

Ludvig spyr endast på senkvällen/nätterna :( har han gjort sedan i lördags med ett uppehåll på natten mot tisdag men inatt var de dax igen :(
det går tydligen mycket magsjuka i hedesunda nu!

2013-01-30 @ 16:22:35
URL: http://www.niinajansson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0