Tacos på Tång!

Ikväll var det äntligen dags för Familjen Annorlunda igen! Som jag Älskar det programmet - Helt galet roligt och varje gång så inser jag att jag INTE ska utsätta mig för nå dyligt! herrejösses vilka liv!
 
Efter att jag tränat igår så skulle naturligtvis lilla L göra samma sak - Jag vill ha en sån där rosa över tuttarna också mamma...
 
 
Hon har kondis iaf! Duktig som attan var hon!
 
Igårkväll blev vi bjudna på Tacomys på tång! Så himla gott, Mamma hon kan hon!!
 
 
Jättegott var det!
 
 
Nu längtar jag till våren - tills man får leta tussilago, skutta ut i tennisskor, använda en stickad tröja o ta kaffekoppen med sig ut på bron!
 
Här har vi bakat en sockerkaka och nattat alla barn för ett par timmar sedan! Lugnet har lagt sig och det är dags för en kortvecka på jobbet- Full fokus på barn och familj, o liite jobb :)
 
F - 28 dagar utan snus, utan fusk! Kanon!! Även om de fortfarande är Liika jobbigt som han säger... Men nu ska det bli ordning på torpet med regelbundna mat/mellis tider o inget fuskande! Det är A och O för ett välmående liv!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0