Någon som sett min katt?

Jaha då var det Söndag igen, Och för första gången på länge så känner jag lite "söndagsångest"
Jag vill Inte jobba imorgon!! Jag vill inte gå upp tidigt, och åka den där vägen till stan... Ingen motivation alls!
Jag vill vara hemma med min familj!! Vara ute, göra utflykter och pyssla i mitt hem!
 
Saknar min katt Hilda nå alldeles jättemycket nu också, Som varit borta ett bra tag.. Hon fattade inte riktigt att vi flyttat tillbaka till station, och är nu ute på villovägar! SÅ om någon ser den så Ring mig!!!
Grå lurvig katt!!
 
Nu ska jag ta med mig dammsugaren upp på övervåningen och ta mig en svängom! Tjejerna har dock kalas inne på rummet
 
 
Ha en härlig Söndag!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0