Hejjåhå!

Godkväll!
 
Har varit dåligt med uppdatering senaste dagarna... Ingen särskild orsak, mest haft för lite lust att skriva :)
Kort update innan godnatt!
 
Var på Trevligt 30 års party i lördags :-) Vi firade kusin Magnus!!Tyvärr åkte min kamera fram efter 12 slaget någongång, så bilderna blev inte så bra som jag har velat haft dom! Kvällen var iaf trevlig, T o L var med o dansade till kl 01.00 innan vi tog sparken "över åkern" hem!
 
 
Idag Vabbade jag för första gången i mitt liv! Peppar peppar! Lydia hade feber igårkväll/natt men var pigg o som vanligt under dagen så imorgon blir det jobbet igen! - Jag har inte möjlighet att vara hemma allt för mkt.. Då ingen kan göra mitt arbete om jag är sjuk eller så... Så ofta när man är sjuk själv får man pallra sig dit ändå! Tyvärr!
 
Kram Kram
 
 
Finns ingen jag älskar så mycket som Er! Bästaste tjejerna i världen!!!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0