En tur i dockvagnen!

Känner mig en anings piggare, även om jag har ont i kroppen o ovanligt trött ändå!
Det glädjer mig att Hilda trivs så bra med oss! Märks att hon saknat station.. Hon följer oss överallt nu.. sover i fönstret när vi sover, står vid duschen när vi duschar osv.. O Hon Älskar när Lydia pysslar om na!
 
Nu får hon åka runt i dockvagnen :)
 
Blev natt runt 7 här ikväll, Såå skönt ibland, då man är van att ungarna är uppe till 20.30 ca..
Fick egentid med min stora tjej!
 
 
Vi har fikat lite och kikat på tv och legat o pratat i sängen :)
 
F kom hem från jobbet vid 18, och åkte ner till stugan o  kika på matchen vid 19... Så nu är jag alone här och har gått igenom en heel kartong med urväxta kläder som J kom med!
 
Ha en fin torsdagskväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0