En blind Älg!

Ja, vi hamnade "mitt i en älgjakt idag" kändes det som..
 
Hade en Älg som yrade runt bakom vårat hus, vi stod o kikade rätt länge för det var intressant att se på så nära håll.. Plötsligt dyker en jägare med hund upp och börjar släppa hunden på Älgen så det blev en jakt utav det hela.
 
Jägaren, Älgen o hunden! - Förstod inte riktigt syftet och började undra om älgen var trafikskadad eller om dom försökte jaga tillbaka den till skogen igen - Älgen skjöts och jag fick uppgifter om att den var Blind?! Hur man nu vet det!
 
Vi har även Firat Maria, Fredrics syster som fyller 20 år!
 
 
Grattis Maria på din 20 års dag i förskott!
 
Nu ska jag kolla till min sjukling här hemma... Nu är de F som ligger under filten... Magsjuka eller influensa?? de är frågan, han ser inte frisk ut iaf!

Kommentarer
Postat av: Hans

Herregud vad vacker Maria är=)
Tack för du skriver en så bra blogg.

Kram
Hans från Blentarp

2013-01-30 @ 07:50:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0