Beroende!

 
Ja, då har man haft sin sista lediga dag då för denna julledighet!
 
Haft full fart hela dagen med 5 (!) barn - Men det har gått smidigt! Förutom att Lydia kraschade nedför Jordkällarn å åkte isbana med ansiktet nedåt :/
 
Sen har jag en Karl här hemma också som tog sin SISTA snus kl 23.30 på Nyårsafton.
Har pratat om det där ett tag nu och Äntligen tog han ett eget beslut att sluta (med viss övertalning fr mig..)
 
Ni skulle sett honom igår! Ojj... Han var Sjukligt rastlös, tittade i skafferiet var 8.e minut, Tuggade tuggummi som aldrig förr, sög på Polkagrisar och satt o darrade med benen i soffan - SJUKT att ha ett sådan beroende
Sen när vi skulle sova trodde jag att jag lagt mig brevid en Gubbe med parkingson eller nåt!
 
Han vände o vred i flera timmar, Tuggade tuggummi fortare än en hamster, Kliade sig i huvet, Rörde tårna upp o ner i raketfart, o skakade som att ha höll på att frysa ihjäl emellanåt!
 
 
 
Får se hur det går ikväll :-) Fortsätter det så här kommer han nog bli tjock om magen :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0